Thursday, 15 December 2011

home sweet home :')

ayah keje . ibu keje . abang keje . adik boy merayap  je tau ! adik girl ? ngada-2 je lebih . kacau sikit merajuk masuk bilik . haha kelakar je . ibu aku kata aku dulu kecik2 pun sama juga . yeke ? haha tengok gambar time aku kecik2 . baru aku tau comel gila aku dulu . haha perasan pulak . makin besar makin lah comel kan . hahah :p
bila nak beli barang sekelah nie ? haha xsabar pulak .senior aku  suma tanya . dah beli barang sek x? dah ready nak sek x? mcm caring . tapi tu bukan caring jangan salah faham tau ! tu nama nya MENGANJING . haha . xpe-2 kita ada 1 tahun je lagi . haha 
:: hoho aku ada good news tau ! nak tau x ? ABANG CINA yang selama aku minat tu . haha . dy im aku tau . dy mintak maap . dy cakap , sorry kat sek aku selalu kacau kau . haha cm xcya kan ? padahal xde lah selalu dy kacau aku . xpelah janji dy sedar yang aku wujud !! ceh2 . haha :') nak tau x sebab ape aku panggil abg cina ? sbb dy pandai cakap bahase cina sama macam aku . sbb tu lah aku berminat nak kenali dy . hehe 
last last aku dapat jugaaaa .... :'D

No comments:

Post a Comment