Saturday, 17 December 2011

sudah jatuh ditimpa tangga pulak !! ~,~

macam nie rupa apabila BERMASALAH !!
haha -,-"

dah dua hari kau tak text aku kan ? adaproblem ? just tell me . don't keep silent like this !! ye aku tau sebab apa kau marah kat aku . tapi aku memang xde pape gan sape2 pun lah ngek ! kau nak mara pehal lak ?? okay fine , sekarang i wanna be selfish , i had tooo !! aku dah pukir masak dan segaringnye ! haha . aku nak BREAK gan kau . aku xnak lah hubungan nie berterusan . aku yakin tak kemana pun hubungan kita nie kan . anggap jelah kita dah xde JODOH . lagipun aku pun nak spm kan next year . so paham2 jelaaa. :"(       
  yang sorang lagi nie . haisshh,,.. xtau nak cakap apa . dah sayang2 rindu2 bagai . haha . pening jugak pala aku sekarang memikirkan nya , aku pun xnak kecewa kan kau juga . tapi aku xtau ar keputusan aku lagi . aku takut lah gila . haha kalau boleh lepas nie aku xnak bercouple lagi .*wat sementara waktu jelah kan . haha why not kalau kita jadi kawan tapi mesra ? xboleh ke ngok ? haha aduh nak jawap ape nie kalau dy tanya lagi ? huhhh . =,='' 

No comments:

Post a Comment